Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Skuteczna reklama internetowa - sprawdź jakie rezultaty osiągnęliśmy w kampanii dla Gildii Aniołów Biznesu!

Kampania reklamowa Gildii Aniołów Biznesu, zlecona nam przez Łódzką Agencję Rozwoju Regionalnego S.A., miała na celu „zbudowanie wyrazistego wizerunku Gildii jako profesjonalnej, dynamicznej instytucji, która skutecznie wspiera projektodawców i inwestorów w procesie tworzenia i rozwijania zyskownych przedsięwzięć”.

Cel zdefiniowany w zapytaniu ofertowym sygnalizował, że Klientowi zależy na pozyskaniu nowych użytkowników na stronie www.aniolybiznesu.org. Ponieważ jednak z doświadczenia wiemy, że tak postawiony cel ma niewielkie przełożenie biznesowe, zaproponowaliśmy Klientowi przedefiniowanie go, tak aby położyć nacisk nie tyle na pozyskanie osób odwiedzających stronę, co na pozyskanie jak największej liczby nowych zarejestrowanych potencjalnych projektodawców i Aniołów Biznesu.

Propozycja wynikała z naszego przekonania, że takie ujęcie celu pozwoli osiągnąć Gildii większą, bardziej długofalową korzyść. W czasie rozmów poinformowaliśmy Klienta, że tak postawiony cel jest trudniejszy do osiągnięcia, a efekty działań promocyjnych mogą pojawić się z opóźnieniem. Na szczęście Klient zdawał sobie sprawę, że takie podejście, choć bardziej ryzykowne, pozwoli wygenerować większe korzyści dla organizacji i przyjął naszą propozycję.

W ramach przewidzianego budżetu zaplanowaliśmy wykorzystanie następujących form promocji:

Przeprowadzona kampania okazała się sukcesem popartym wymiernymi rezultatami:

  • Reklama Gildii Aniołów Biznesu została wyświetlona ponad 18 milionów razy (18 809 114).
  • Objęła swoim zasięgiem blisko 3 miliony użytkowników (2 745 918), w tym:
    • Sieć Google: 7 410 996
    • Facebook: 7 996 118
    • Blogi i serwisy tematyczne: 3 402 000
  • Marka GAB pojawiła się w 1082 serwisach – m.in. na stronach: money.pl, bankier.pl, wyborcza.biz, invest24.pl
  • Ponad 24 tys. użytkowników kliknęło w reklamę Gildii.
  • Użytkownicy Facebooka wykonali ponad 13 tys. działań związanych z profilem GAB.
  • Powiększyliśmy grono fanów Gildii na Facebooku o ponad 100%! Pozyskaliśmy 3031 fanów.
  • Profil GAB w połowie lipca 2012 r. lubiło już ponad 6200 osób

Co najważniejsze jednak, udało nam się zrealizować ambitne cele strategiczne. Uzyskaliśmy m.in. dwukrotny wzrost ilości projektodawców w odniesieniu do miesiąca poprzedzającego kampanię (ostatni raz Gildia zanotowała taki wynik w maju 2011). Jeszcze lepiej wyglądały wyniki w zakresie wzrostu ilości zgłoszonych konkretnych projektów. Dość powiedzieć, że wzrost wyniósł blisko 140%, a ilość pozyskanych w czerwcu projektów to drugi najlepszy wynik w historii Gildii Aniołów Biznesu.

Kampanię zakończyliśmy szkoleniem z zakresu Social Media Communication, które przygotowało zespół GAB do skutecznego prowadzenia komunikacji z klientami pozyskanymi podczas akcji promocyjnej oraz dalszego budowania pozytywnych relacji z otoczeniem biznesowym.

ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520