Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Reklama na Facebooku staje się coraz popularniejsza - sprawdź, jakich błędów unikać!

Zastanawiasz się nad wejściem w e-reklamę? Jednym z najbardziej popularnych, a przy okazji najbardziej efektywnym systemem reklamowym na rynku jest Facebook Ads. Jest to reklama w powszechnie znanych mediach społecznościowych. Za jej pomocą możesz reklamować produkty oraz usługi na: Facebooku, Instagramie oraz sieciach partnerskich Facebooka. W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania odnośnie do reklamy na Facebooku.

Dlaczego Facebook odrzuca moją reklamę?

Wybierasz cel, dobierasz grupę odbiorców reklamy, tworzysz kreację i czekasz. Każda nowa reklama zostaje poddana weryfikacji Facebooka, jednak nie każda ją przechodzi.

Oto 5 najczęstszych powodów odrzucenia reklamy!

  • Zbyt duża ilość tekstu na grafice

  • Niedozwolone elementy i tematy

  • Przypisywanie cech

  • Dyskryminacja (płciowa, rasowa, wiekowa, etc.)

  • Naruszenie praw osób trzecich

Reklama na Facebooku nie jest prosta. Sprawdź, o czym musisz wiedzieć przed rozpoczęciem działań reklamowych.

Zanim przystąpisz do reklamowania swoich produktów, musisz to wiedzieć!

Rozwój Facebooka i jego systemu reklamowego przyczynia się do zwiększania ograniczeń dotyczących promowanych produktów czy usług. W obecnej sytuacji związanej z COVID19 zabronione jest m.in. reklamowanie maseczek.

Czego jeszcze nie wolno promować na Facebooku?

  • materiałów wybuchowych,

  • broni, tytoniu (oraz produktów z nim związanych),

  • treści wzywających do nienawiści,

  • substancji nielegalnych,

  • niebezpiecznych suplementów

  • produktów lub usług dla dorosłych.

  • produktów/usług, które dyskryminują osoby o odmiennych cechach, pochodzeniu lub religii

Jak targetować reklamy w social mediach?

Wielu początkujących marketerów czy właścicieli firm nie bardzo wie jak prawidłowo targetować reklamy. Właściwy dobór zainteresowań podczas tworzenia zestawu reklam to jeden z najistotniejszych elementów w konfiguracji promocji na Facebooku.

Jak się do tego zabrać?

  • Pamiętać, by nie tylko dodawać zainteresowania — wpisując je wszystkie razem dajemy algorytmowi wybierać pomiędzy nimi

  • W oparciu o zainteresowania grupy docelowej można po wpisaniu jednego, głównego targetu, wykluczać lub zawężać zainteresowania

  • Dzięki zawężaniu zainteresowań trafiamy do osób lubiących wszystkie wymienione zainteresowania

Jeżeli nie możesz poradzić sobie z reklamą w mediach społecznościowych lub chcesz, aby Twoje social media zyskały nową jakość — skontaktuj się z nami!

ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520