Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Skontaktuj się
z koordynatorem
Skontaktuj się z koordynatorem
  • Segmentacje potencjalnych Klientów
  • Indywidualnie opracowana strategia komunikacji z wykorzystaniem wiadomości e-mail
  • Opracowanie formularza zgłoszenia kontaktu do bazy wraz z potwierdzeniem zapisu
  • Powiadomienia Web Push – konfiguracja zapytania o zgodę i szablonu powiadomień
  • Monitoring działań podejmowanych na stronie przez użytkowników zapisanych w bazie
  • Konfiguracja kampanii sprzedażowo-edukacyjnych

Automatyzacja marketingu to proces, który ma na celu zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii poprzez automatyczne gromadzone i przetwarzane informacja na temat potencjalnych Klientów przedsiębiorstwa. Automatyzacja zapobiega czasochłonnemu wykonywaniu zadań takim jak: ręczne wpisywanie danych zakupowych Klienta, czy analiza jego zakupów.

Na podstawie pozyskiwanych danych dotyczących zainteresowania konsumenta, czynności podejmowanych przez niego na stronie internetowej, czy danych osobowych, które powierzył podczas uzupełniania formularza w witrynie, oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych identyfikuje potencjalnych Klientów, a następnie kieruje do nich sprecyzowane i spersonalizowane komunikaty marketingowe.

Program automatycznie wysyła wiadomości do określonej grupy Klientów najczęściej za pomocą e-maili, na podstawie utworzonej wcześniej bazy danych kontaktowych.

Dlaczego warto podjąć działania automatyzacji marketingu?

  • Raport przygotowany przez Monetate ukazuje, że Klienci są w stanie zwiększyć wartość zamówienia, aż o 33% wybierając polecane produkty. Takie działania możesz wykonać poprzez spersonalizowane wiadomości mailowe.
  • Aż 74% użytkowników internetu czuje irytację, gdy witryna jest niedopasowana do jego oczekiwań, a 59% przyznaje, że personalizacja oferty ma wpływ na decyzje zakupowe — zadbaj, aby Twoi Klienci byli zadowoleni z przekazu Twojej marki!
  • Według Martech Today wydatki na technologię do 2023 roku sięgną aż 25,1 mld USD. Budżet przewidziany na automatyzację marketingu ma stanowić aż 33% całości — zobacz, jak istotnym czynnikiem jest dobrze skonstruowana komunikacja z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.

Oferta jest przygotowywana indywidualnie pod każdego Klienta.
  • Miesięczna opłata za użytkowanie oprogramowania nowej generacji do automatyzacji marketingu (SALESmanago Professional, do 1000 kontaktów w bazie)
  • Przygotowanie oprawy graficznej wiadomości e-mail wysyłanej w formie newslettera oraz innych wiadomości e-mail generowanych przez system
  • Opracowanie przez redaktora i wprowadzenie na profilu odpowiednich treści
  • Uruchomienie okna typu pop-up zachęcającego odwiedzających stronę do pozostawienia kontaktu w bazie
  • Wdrożenie komunikatora tekstowego (chat) na stronie internetowej
  • Wiadomości typu „porzucony koszyk” – dodatkowa zachęta do użytkowników, którzy rozpoczęli i przerwali proces zamawiania / zgłoszenia
  • Przygotowanie szablonów wiadomości i reguł ich wysyłania do osób zainteresowanych konkretnymi produktami i usługami, generowane w oparciu o działania użytkowników na monitorowanej stronie internetowej (min. 3 reguły)
  • Wdrożenie zindywidualizowanego systemu scoringu kontaktów oraz reguł generowania odpowiednich wiadomości dostosowanych do poziomu zaangażowania użytkownika (min. 3 reguły)
  • Import do bazy kontaktów dostarczonych w formie pliku (XLS, CSV, XML)
  • Szkolenie z obsługi Live Chat i Web Push
zwróć uwagę, że:
  • Marketing internetowy to system naczyń połączonych, o który należy zadbać w każdym aspekcie.
  • Zaufanie do Agencji z wieloletnim doświadczeniem to podstawowy aspekt dobrej współpracy z Klientem.
  • Marketing to nie rzemiosło a sztuka, ważne jest podjęcie działań w sposób przemyślany i przy stałej współpracy z Klientem.
  • Decydując się na współpracę z Agencją, wybierz taką, która będzie się rozwijać razem z Tobą i Twoim biznesem.
W naszej ofercie
znajdziesz:
ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520