Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Skontaktuj się
z koordynatorem
Skontaktuj się z koordynatorem
  • Dedykowany opiekun profilu
  • Przygotowanie oprawy graficznej profilu spójnej z identyfikacją wizualną marki
  • Stworzenie profesjonalnych opisów marki i wprowadzenie ich w odpowiedni sekcje profilu
  • Opracowanie przez redaktora i wprowadzenie na profilu odpowiednich treści
  • Konfiguracja marketingowych funkcji Facebooka
  • Bieżąca komunikacja z Klientem i comiesięczna weryfikacja działań

Skuteczna reklama w social mediach

Portale społecznościowe są w dzisiejszym świecie najważniejszym zjawiskiem Internetu. Pozwalają zrzeszać ludzi o podobnych poglądach, czy zainteresowaniach. Oprócz podstawowych funkcji social media są miejscem niezwykle silnie oddziałującym na użytkowników. Media społecznościowe stały się narzędziem marketingu i bardzo dobrym, a także szybkim sposobem na przekazywanie określonych informacji.

Największym i najszybciej rozwijającym się serwisem społecznościowym na świecie jest Facebook, który ma już ponad 2 miliardy użytkowników. Ponad 15 milionów jest ich w Polsce. Przekłada się to na bardzo duże ilości publikowanych komentarzy i kliknięć w przycisk 'lubię to' dziennie. Użytkownicy zawierają każdego dnia tysiące znajomości. To tylko kilka liczb, które wyraźnie pokazują, że w mediach społecznościowych po prostu warto być, a patrząc na statystyki z ostatnich lat — trzeba być!

Utrzymanie aktywności w mediach społecznościowych jest istotnym czynnikiem wpływającym na efektywność podejmowanych działań reklamowych oraz na odbiór firmowej strony internetowej. Pozytywnie przekłada się to na końcowy efekt podejmowanych działań promocyjnych.

Budowanie bazy kontaktów w obrębie serwisów społecznościowych pozwala na utrzymanie trwałej relacji z potencjalnymi Klientami, a w efekcie na skuteczniejsze budowanie określonego wizerunku. Komunikacja z Klientem poprzez social media jest lepsza niż jedynie jednorazowy kontakt użytkownika z serwisem internetowym.

Oferta jest przygotowywana indywidualnie pod każdego Klienta.

  • Komunikacja z użytkownikami profilu – w komentarzach i bezpośrednia (Messenger) w niestandardowych godzinach
  • Wyszukiwanie i publikacja informacji interesujących dla użytkowników profilu i spójnych ze strategią komunikacji marki
  • Publikowanie informacji o wydarzeniach związanych z marką oraz angażowanie użytkowników do udziału w wydarzeniach m.in. poprzez prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych
  • Prowadzenie relacji z odbywających się wydarzeń, w tym relacje na żywo na podstawie materiałów dostarczanych na bieżąco do opiekuna profilu
  • Kompletne przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej: selekcja treści reklamy, dobór grupy docelowej, definiowanie stawek i monitorowanie efektów
  • Dobór i wprowadzanie we wpisach zdjęć licencyjnych lub opracowanych grafik
  • Wdrożenie zasad działania remarketingu na Facebooku oraz Instagramie - czyli ponowne zainteresowanie reklamą użytkowników, którzy pojawili się w social media czy serwisie www
  • Prowadzenie kontroli nad wdrożoną kampanią i jednoczesne monitorowanie wyników.
zwróć uwagę, że:
  • Marketing internetowy to system naczyń połączonych, o który należy zadbać w każdym aspekcie.
  • Zaufanie do Agencji z wieloletnim doświadczeniem to podstawowy aspekt dobrej współpracy z Klientem.
  • Marketing to nie rzemiosło a sztuka, ważne jest podjęcie działań w sposób przemyślany i przy stałej współpracy z Klientem.
  • Decydując się na współpracę z Agencją, wybierz taką, która będzie się rozwijać razem z Tobą i Twoim biznesem.
W naszej ofercie
znajdziesz:
ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520