Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Skontaktuj się
z koordynatorem
Skontaktuj się z koordynatorem
  • Copywriting – optymalizacja tekstów pod kątem ustalonych słów kluczowych oraz przygotowanie tekstów do publikacji zewnętrznych
  • Optymalizacja strony internetowej w celu uzyskania wyższej pozycji w organicznych rezultatach wyszukiwania i pozyskania wartościowego ruchu w serwisie
  • Analiza nasycenia witryny słowami kluczowymi
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Analiza jakości linków zawartych na stronie
  • Optymalizacji kodu pod kątem wyszukiwarek internetowych

Nawet najdoskonalszy serwis internetowy nie zyska uznania użytkowników, jeżeli nie przekonamy ich do jego odwiedzenia. Obecnie najpopularniejszą formą poszukiwania informacji dla większości internautów jest wyszukiwarka internetowa. Kluczowym więc staje się, by odnośnik do firmowej strony internetowej znajdował się wysoko w rezultatach wyszukiwania.

Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie i optymalizację strony internetowej?

  • Szacuje się, że pierwszych 5 stron, które wyświetlają się jako wyniki wyszukiwania — generuje 67,6% wszystkich kliknięć! Wniosek jest prosty, jeżeli Twoja strona internetowa nie znajduje się na pierwszych 5 stronach wyszukiwanie, oznacza to, że obniżasz swoją szansę na organiczne pozyskanie Klienta.
  • Podczas analizy użyteczności strony, ponad 200 czynników jest ocenianych przez algorytmy Google. Zobacz, jak dużo aspektów wpływa na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie i optymalizacja to podstawowe elementy skutecznych działań online.
  • 52% ruchu internetowego w 2019 roku pochodziło z urządzeń mobilnych —  Twoja strona musi być przystosowana do widoku mobilnego, w przeciwnym wypadku tracisz, aż połowę potencjalnych Klientów!

Zasięg organiczny Twojej strony internetowej

Jedną z dwóch podstawowych możliwości zaznaczenia swojej obecności w wyszukiwarce internetowej jest optymalizacja serwisu w tzw. organicznych rezultatach wyszukiwania, czyli tych, które uzyskujemy po wpisaniu szukanej frazy do wyszukiwarki.

Pierwszym krokiem powinno być zawsze zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki internetowej na podstawie ustalonych słów kluczowych. Na tej podstawie można rozpocząć kolejne czynności, czyli systematyczne budowanie pozycji adresu strony w rankingu wyszukiwarki.

Aby strony naszych Klientów osiągały wysokie pozycje, stosujemy wyłącznie praktyki rekomendowane przez Google – najpopularniejszą na świecie wyszukiwarkę.

Należy przy tym pamiętać, że w kwestii pozycjonowania nie opłaca się iść na skróty, stosując nie do końca uczciwe metody. Długofalowe pozytywne efekty można uzyskać jedynie dzięki mądrej i cierpliwej pracy.

Oferta jest przygotowywana indywidualnie pod każdego Klienta.
  • Optymalizacji kodu pod kątem wyszukiwarek internetowych - nagłówki H1, H2; description; treści - czy są unikalne, czy posiadają słowa kluczowe, śródtytuły, CTA, odpowiednie formatowanie itp.
  • Kontakt, mapki – konfigurację danych kontaktowych,
  • Kanoniczność strony
  • Subdomeny,
  • Pliki robots.txt,
  • Adresy URL,
  • Strony błędu 404,
  • Indeksacja wyników wyszukiwania,
  • Nawigacja okruszkowa,
  • Szybkość ładowania strony,
  • Elementy użyteczności,
  • Przekierowania
  • Optymalizacji szaty graficznej pod kątem przyspieszenia pobierania strony www
  • Monitoring pozycji serwisu w wyszukiwarce Google (do 100 słów kluczowych dla strony).
  • Monitoring pozycji konkurentów (do 10 stron konkurencji dla strony).
  • Optymalizacja strony internetowej w celu uzyskania wyższej pozycji w organicznych rezultatach wyszukiwania i pozyskania wartościowego ruchu w serwisie, w tym m.in.:
    • Aktualizacje zawartości strony (meta tagi, nagłówki, linkowanie wewnętrzne, opisy obrazków, itp.);
    • Konfiguracja wizytówki w Google Maps i Google Plus;
    • Wpisy (wizytówki) w katalogach branżowych o wysokim ratingu lub popularnych wśród konkurencji (wartościowe linki do strony).
  • Raporty z obecności strony w organicznych rezultatach wyszukiwania Google
zwróć uwagę, że:
  • Marketing internetowy to system naczyń połączonych, o który należy zadbać w każdym aspekcie.
  • Zaufanie do Agencji z wieloletnim doświadczeniem to podstawowy aspekt dobrej współpracy z Klientem.
  • Marketing to nie rzemiosło a sztuka, ważne jest podjęcie działań w sposób przemyślany i przy stałej współpracy z Klientem.
  • Decydując się na współpracę z Agencją, wybierz taką, która będzie się rozwijać razem z Tobą i Twoim biznesem.
W naszej ofercie
znajdziesz:
ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520