Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

NaOstrzu

Automatyzacja marketingu w survivalowym świecie!

NaOstrzu to sklep internetowy zajmujący się sprzedażą asortymentu związanego z survivalem i militariami. E-commerce ma w swojej ofercie wysokiej jakości, światowe produkty z branży związanej z bushcraftem i survivalem. Firma nie jest nastawiona wyłącznie na sprzedaż. W swoich działaniach marketingowych starają się edukować Klientów.

Cele, jakie przyjęliśmy dla klienta

  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za sprawą automatyzacji marketingu, 
  • Zwiększenie bazy stałych Klientów firmy, 
  • Precyzyjne docieranie do wybranej grupy docelowej,
  • Wysokiej jakości segmentacja bazy Klientów,
  • Personalizacja działań marketingowych dla odbiorców sklepu,
  • Szybka reakcja na zapytania Klientów za pomocą LiveChatu,
  • Zwiększenie ruchu w sklepie za sprawą powiadomień oraz reguł automatyzacji.
NaOstrzu
Efekty:
  • Tworzone kampanie mailingowe są wyświetlane przez tysiące użytkowników w miesiącu!
  • Web pushe docierają do tysięcy użytkowników każdego miesiąca!
  • Rozbudowane reguły automatyzacji pozwalają nam obniżyć ilość porzucanych koszyków!
  • Klient notuje każdego miesiąca sprzedaż produktów za sprawą wysyłanych e-mail do bazy Klientów!
  • Przygotowane kampanie generują ruch, liczony w tysiącach na sklepie internetowym!

Jakie osiągnęliśmy efekty?

Przygotowane kampanie z zakresu automatyzacji marketingu, pozwalają NaOstrzu osiągać dodatkowe dochody ze sprzedaży produktów. Mailingi oparte o specjalnie przygotowaną szatę graficzną dla naszego Klienta, potrafią osiągać OR (Open Rate) na poziomie blisko 20% - co przy tak dużej bazie Klientów jest niemałym osiągnięciem! 

Odpowiednia segmentacja Klientów w bazie, odpowiada za sukces przygotowywanych Web Pushy. Każdego miesiąca tysiące Klientów NaOstrzu otrzymuje komunikat z informacją o nowościach w sklepie internetowym. Tego typu wiadomości, również wpływają na konwersję w sklepie NaOstrzu.

Działania, które podjęliśmy dla Klienta

Działania z zakresu automatyzacji marketingu, które podejmujemy dla NaOstrzu, są wielokanałowe. Klienci sklepu regularnie dostają przygotowane kampanie mailingowe, które oparte są na fachowej wiedzy specjalistów z NaOstrzu.pl.

W ostatnim czasie został również wdrożony chat, w którym potencjalni Klienci mogą zadawać nurtujące ich pytania odnośnie do zakupu produktu. Wykorzystanie LiveChatu pozwala nam na gromadzenie jeszcze większej społeczności na listach odbiorców automatyzacji marketingu wdrożonej w NaOstrzu.pl.

W celu usprawnienia oraz przyspieszenia naszych działań wdrożyliśmy automatyczne reguły, które za sprawą specjalnie przygotowanych komend, wysyłają Klientom spersonalizowane maila odnośnie do porzuconego koszyka, automatycznie przypisują odbiorców do bazy oraz nadają im odpowiedni tag, z którego korzystamy podczas prowadzenia zindywidualizowanych działań. 

Sprawdź również reklamę PPC oraz Social Media, które robimy dla NaOstrzu.pl!

Ważne:
  • Przygotowanie LiveChatu nawiązującego szatą graficzną do sklepu NaOstrzu.pl,
  • Lejki sprzedażowe, umożliwiające lepszą personalizację reklam dla Klientów,
  • Regularnie publikowany mailing polecający produkty ze sklepu online,
  • Web Pushe i reguły automatyzacji pozwalające na lepszą segmentację bazy Klientów.
Klient:

NaOstrzu

Wdrożenie:

od 2020

dla tego
Klienta
realizujemy:
ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520