Nawiązując współpracę z firmą Diprinter, wiedzieliśmy o tym, że posiadają już stronę internetową stworzoną przez Pana Piotra - właściciela firmy. Strona, która była stworzona w oparciu o szablonowe rozwiązania, okazała się niewystarczająca zarówno dla firmy, jak i dla Klientów. Poprzednia witryna nie oddawała profesjonalizmu oraz pełnego zakresu działalności przedsiębiorstwa Diprinter.
Głównym problemem, z którym musieliśmy się zmierzyć, była nieaktualna i niezbyt atrakcyjna forma prezentacji treści. Na starej stronie widniały nieatrakcyjne zdjęcia drukarek z podpisami "brak na stanie", czy "wyprzedane". Według obopólnego przekonanie - był to element niezachęcający użytkowników do pozostania w witrynie, ani tym bardziej do podjęcia współpracy. Braki na stronie Diprinter odzwierciedliły się w przewadze konkurencji, która miała o wiele lepsze strony internetowe. Klient nie chciał rezygnować z witryny, tylko ze względu na funkcjonujący e-sklep, z którym była połączona.
Nasza firma zdecydowała o powstaniu nowej platformy, która będzie zupełnie inna od poprzedniej, a jednocześnie spójna z dotychczasową strategią marketingową. Nowa strona w innowacyjny sposób prezentuje oferowane produkty, skupiając się nie tylko na samym sprzęcie, lecz na tym, do jakiego rodzaju druku ten sprzęt jest użytkownikom potrzebny.
Głównym elementem na stronie jest aż 6 krótkich filmików prezentujących zastosowanie poszczególnych drukarek wraz z realizacjami. Możliwość obejrzenia przebiegu wydruku oraz efektów, połączona z krótką informacją jak został zrobiony dany wydruk, umożliwia użytkownikom serwisu podjęcie przemyślanej decyzji zakupowej.