Nasza współpraca z IMOLĄ - liderem wśród warszawskich szkół nauki jazdy - trwa nieprzerwanie od 15 lat. Stworzyliśmy i aktualizowaliśmy już kilkukrotnie ich polskojęzyczną stronę internetową. Kompleksowo zajmujemy się również prowadzeniem strony firmowej IMOLI na Facebooku.
IMOLA jako jedna z nielicznych szkół oferuje kurs na prawo jazdy w języku angielskim, dlatego stały napływ anglojęzycznych klientów skłonił właściciela firmy do podjęcia decyzji o stworzeniu strony internetowej dedykowanej właśnie tym kursantom. Ze względu na długotrwałą i wzorową relację biznesową zdecydował się powierzyć nam kolejny projekt.
Klientowi zależało na konkretnym i merytorycznym przekazie, dlatego postawiliśmy na architekturę strony w formie “onepage”. Dzięki temu strona zawiera dokładnie te informacje, których poszukują osoby zainteresowane kursem na prawo jazdy. Tworząc oprawę graficzną dla nowej strony, zadbaliśmy również o to, by była ona spójna z identyfikacją wizualną marki, jaką IMOLA prezentuje na swojej polskojęzycznej stronie oraz na fanpage’u na Facebooku.
Stworzona przez nas strona ma charakter typowo informacyjny, dzięki czemu usprawnia dalszą komunikację na linii IMOLA - klient. Po zweryfikowaniu niezbędnych informacji, na poziomie stopki klient trafia na przycisk CTA z numerem telefonu, co sugestywnie wpływa na jego decyzję o zapisaniu się na kurs.
Cieszymy się, że nasze biznesowe podejście do klienta, oparte nie tylko na wykonawstwie, ale również na doradztwie sprawia, że klienci powierzają nam kolejne projekty. Nie możemy się doczekać kolejnych zleceń od warszawskiej Szkoły Jazdy!