Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Nauka Jazdy IMOLA

Reprezentacyjna strona ośrodka szkolenia kierowców IMOLA w Warszawie

IMOLA to największa, stołeczna szkoła jazdy. Na tle konkurencji wyróżnia ją zarówno wysoko wykwalifikowana kadra instruktorów, jak i indywidualne podejście do kursantów. Stworzona przez nas strona jest minimalistyczna, menu przedstawione zostało w sposób graficzny. Dodaliśmy interaktywną mapę ośrodków, a także prosty formularz, który pozwala zarezerwować miejsce na kursie. Stronę wyposażyliśmy również w system zarządzania treścią NetPanel wersja 2.0.

Kluczową kwestią postawioną na samym początku pracy nad obecnym serwisem www dla IMOLI była charakterystyka jej grupy docelowej. Jako że jest to przede wszystkim młodsza grupa wiekowa (18-24), która do przeglądania Internetu najczęściej używa smartfonów i tabletów, zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązania mobilne. Priorytet otrzymał Responsive Web Design (RWD).

IMOLA
Efekty:
  • Projekt architektury informacji
  • Programowanie interfejsu użytkownika
  • Wyposażenie strony w autorski system zarządzania treścią
  • Uzupełnienie serwisu treścią
  • Opracowanie witryny dedykowanej urządzeniom mobilnym
  • Projekt graficzny i uruchomienie profilu w serwisie Facebook
  • Zaprojektowanie i wykonanie szablonu newslettera

Równie mocny nacisk położyliśmy na architekturę informacji. Przy czym wyszliśmy poza wdrożenie uniwersalnych rekomendacji. Dla osiągnięcia optymalnych rezultatów uzwględnione zostały ze sobą obie perspektywy: potrzeby informacyjne użytkowników oraz potrzeby biznesowe Klienta.

W tym procesie chętnie sięgaliśmy po makiety testujące poszczególne układy graficznych i funkcjonalnych elementów serwisu. Takie podejście umożliwiło ograniczenie kosztów Klienta oraz przyspieszenie projektu w kolejnych fazach.

Na tym etapie zdecydowaliśmy się wstrzymać z wejściem w media społecznościowe i przesunąć je na moment, gdy potencjalnie wysokie korzyści zrównoważą obawy Klienta o te mniej efektowne skutki otwarcia na opinie użytkowników Internetu.

Analizę grupy docelowej oparliśmy o modele biznesowe (Business Model Canvas). Efektem przeprowadzonej w jej ramach gruntownej analizy potrzeb była propozycja wartości (Value Proposition). Jest to - najprościej rzecz ujmując - zespół korzyści, jakie firma oferuje klientom.

Początkowo wytypowaliśmy następujące korzyści:

  • uczenie teorii - ze względu na trend zwiększania trudności egzaminu teoretycznego,
  • przygotowanie do jazdy po trasach egzaminacyjnych - bo IMOLA ma w swoim zespole instruktorów dawnych egzaminatorów,
  • bliskie terminy kursów - bo użytkownik ma większy komfort, widząc, że kursy zaczynają się często.

Na dalszym etapie weszliśmy już w rozwiązania innowacyjne:

  • bezpłatna jazda próbna - co do tej pory stanowi unikalną ofertę w szkołach jazdy,
  • wielość lokalizacji i dojazd do klienta - w odpowiedzi na potrzebę dopasowania do rozbudowanych planów dnia kursantów,
  • maksymalne ułatwienie zgłoszenia na kurs z wykorzystaniem formularza online,
  • możliwość rezerwacji miejsca na kursie - celem uniknięcia pojawiających się okresowo kolejek wywołanych zmianami w zasadach egzaminowania,
  • kontrakt - jako podkreślenie, że w IMOLA nie ma miejsca na powszechne w tego typu ośrodkach patologie,
  • wstępna prezentacja instruktorów - aby kursant zobaczył, z kim spędzi kilkadziesiąt godzin w samochodzie; jednak to rozwiązanie w toku dalszych prac zostało zawieszone.

Skuteczność wielopłaszczyznowego działania dla Klienta wynika między innymi z tego, że dobrze znamy jego biznes. Dlatego nowe pomysły możemy wprowadzać szybciej i taniej.

Serwis www dla IMOLI wsparty został kilkoma dodatkowymi instrumentami. Redagujemy blog, który ma na celu kreację profesjonalnego wizerunku firmy. Zaproponowaliśmy to rozwiązanie na kanwie założenia, że im bardziej racjonalnie ktoś wybiera, tym większa szansa, że wybierze IMOLĘ.

Wdrożyliśmy zestaw działań SEO zmierzających do osiągnięcia jak najlepszej pozycji witryny w wyszukiwarkach. Przeprowadzona kampania AdWords koncentrowała się na poszerzeniu bazy klientów. Za cel postawiliśmy sobie również wdrażanie jak najnowocześniejszych narzędzi marketingowych. W tym zakresie zastosowane zostały działania Marketing Automation, personalizujące treści docierające do konkretnych odbiorców.

Nasze wartości sprawdzają się w działaniu. Między innymi dlatego, że stawiamy na długofalową i szeroką współpracę. Takie podejście przynosi rezultaty wykraczające poza efekty jednorazowych działań. Wieloletnia znajomość biznesu naszego Klienta procentuje wzajemnym zaufaniem, a realizowane projekty - wyższą efektywnością. Zobacz także Social Media, które tworzymy dla nauki jazdy Imola!

Ważne:
  • Rezerwacja online miejsca na kursie
  • Interaktywna mapa ośrodków
  • Kafelkowy układ treści
Klient:

IMOLA Nauka Jazdy

Wdrożenie:

Maj 2014

dla tego
Klienta
realizujemy:
ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520