Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

NaOstrzu

Outdoorowe media społecznościowe

NaOstrzu.pl to jeden z większych militarnych sklepów wojskowych z wyposażeniem strzeleckim, myśliwskim i survivalowym w Polsce. Zakupów można dokonywać w sklepie internetowym na www.naostrzu.pl.

Cele, jakie przyjęliśmy dla klienta:

  1. Wyrobienie poczucia przywiązania do marki i lojalności zakupowej w odbiorcach oraz zapewnienie potencjalnych klientów, że niezbędne sprzęty znajdą w jednym miejscu.
  2. Wypracowanie pozycji eksperta w dziedzinie doradztwa profesjonalnego sprzętu wojskowego/survivalowego/turystycznego.
  3. Dotarcie do klientów z informacją o asortymencie oraz okresowych promocjach w celu zachęcenia ich do zakupu.

Wskaźniki, które przyjęliśmy jako kryterium sukcesu:

  1. Zasięgi postów: średniomiesięcznie 4200 łącznie.
  2. Dotarcie z postem do 6000 użytkowników (minimum raz w miesiącu)
  3. Wzrost liczby zapytań ofertowych (min. 3 miesięcznie)
  4. Aktywność w tematycznych  grupach na FB prowadzonych przez NaOstrzu.pl

Jakie osiągnęliśmy efekty?

Profil NaOstrzu jest głównie skierowany do miłośników militariów. Jest prowadzony w luźny, żartobliwy sposób. Użytkownicy chętnie biorą udział w konkursach oraz zabawach na profilu. Zauważalne jest zainteresowanie postami aktywnościowymi.

Zasięgi postów przekraczają 49 000 miesięcznie. Zgodnie z założonymi wskaźnikami, minimum jeden post dociera do 6000 użytkowników. Pojedyncze posty przekraczają nawet 140 komentarzy! Dzięki aktywnej komunikacji otrzymujemy wiele zapytań ofertowych w wiadomościach prywatnych. Nowa grupa tematyczna dotycząca brytyjskich militariów przyciągnęła w 2 tygodnie ponad 100 osób.

Warto zauważyć, że profil nie jest promowany w żaden sposób, z uwagi na produkty jakie oferuje sklep. Niebezpieczne akcesoria, takie jak noże czy bronie zostają objęte bezwzględnym zakazem reklamowym. Powyższe wyniki osiągamy na profilu NaOstrzu bez udziału reklamy, czyli w sposób organiczny!


Na profilu pojawiają się treści, takie jak:

  • rodzaje sprzętu tematycznego (np. myśliwski, survivalowy);
  • konkursy z nagrodami rzeczowymi;
  • angażujące zabawy;
  • sprzęt survivalowy;
  • demobil w armii brytyjskiej;
  • pytania lifestylowe;
  • aktualności z życia firmy;
  • real time marketing;
  • recenzje produktów z www;
  • porady i ciekawostki

Klient ceni nasze profesjonalne podejście do pracy. Gwarantujemy mu zadowolenia ze współpracy, które przekłada się na duże zaufanie, którym nas obdarza. Sprawdź również reklamę PPC oraz automatyzację marketingu, które robimy dla NaOstrzu.pl!

Klient:

NaOstrzu

Wdrożenie:

Styczeń 2019

dla tego
Klienta
realizujemy:
ZATRUDNIJ NAS
DO SWOJEGO
PROJEKTU

4Real

ul. Racławicka 2/28

42-229

Częstochowa

biuro@4real.pl

+48 533 345 520